خدمات نمایندگان ایرانسل

  • ۰
  • ۰

نمایندگان ایرانسل جهت دریافت رمز جدید و ورود به پست الکترونیک خود می بایست مراحل زیر را انجام دهند :

1- در ابتدا از طریق خود پورتال خود یک پیامک بدون متن به شماره 78910 ارسال نمایید.

2- در پاسخ پیامک شما یک پیام با همان شماره 78910 دریافت می نمایید.

3- سپس درصورت فراموشی رمز کلمه PASSWD (با حروف بزرگ نوشته شود) به شماره 78910 ارسال نمایید.

4- در مرحله آخر یک پیام که شامل رمز جدید می باشد دریافت می نمایید.

5- از طریق موزیلا به آدرس https://mail.irancelldealer.ir مراجعه نمایید.

6- در ادامه مطابق تصاویر زیر گزینه ها را انتخاب نمایید.


نکته : نام کاربری یا username شماره پورتال همان شماره ای است که شرکت ایرانسل به نمایندگان خود می دهد و با 98 شروع می شود مانند 989351234567

و ایمیل شما به صورت i/ 989351234567@irancelldealer.ir می باشد

مرحله اول مرحله دوممرحله سوممرحله چهارم

  • ۹۵/۰۶/۱۶
  • ایرانسل ناشناس

نظرات (۲۵)

با سلام رمز چه شکلی می باشد
سلام من برای اولین بار وارد پست الکترونیک ایرانسل میخوام بشم چطور وارد بشم نام کاربری و رمز چی میشه
سلام.ممنون از سایت خوبتون از مطالب ارائه شده استاده کردم.موفق باشید.
سلام صفحه وب میل برا من باز نمیشه میشه راهنمایی کنید ممنون
سلام من برای اولین بار که میخوام وارد پست ایرانسل بشم نام کاربری و رمزعبور رو چی بزنم؟
سلاموارد ایمیل میشم ولی چندروزه اصلا پیامهای جدید واسم نمیاد
واقعا ممنون خیلی بهتر از کارشناسان ایرانسل توضیح دادن مررررررررررررررررررسی
سلام چطوری پیام های دریافتی رو ببینم.وارد شدم ولی گزینه ای نمی بینم
عالیییییییییییییییییییی
سلام وارد ایمیل نمیشه حتی با رمز جدید که گرفتم
سلام خسته نباشین.یوز نیم وپسورد رو میزنم قبولش نمیکنه چیکار کنم
باسلام بنده نمیتونم وارد ایمیلم بشم حتی با رمز جدیدی که گرفتم
خواهشا راهنمایی بفرمایید
با728 تماس گرفتم گفتن رابط تماس بگیرید
رابطمم هی میگه در حال پیگیری
سلام
منم مشکل دوستمون اقا شهابو دارم میشه لطفاا راهنمایی کنید
من هم همین مشکل رودارم  لطفا راهنمایی کنبد
سلام
من با هیچ دستگاهی نتونستم وارد صفحهhttps://mail.irancelldealer.irبشم علتش چیه؟
با موزیلا هم میرم نمیشه
سلام
برای ارسال مدارک عنوان گیرنده چیه


سلام برای ورود به پرتال نمایندگان باید چطور اقدام کرد
  • جواد گلمغانی اصل
  • سلام
  • احمد صادقی
  • سلام

    اپلیکیشن کاربردی ساخته ام
    در داخل این اپلیکیشن قسمتی جهت خرید شارژ 
    و
    بسته های اینترنتی طراحی نموده ام
    و نیاز به استفاده از API ایرانسل جهت راه اندازی این قسمت دارم
    لطفا 
    راهنمایی بفرمایید 

    موفق باشید 
    سپاسگزارم 

    09198515494 
    09350678369 

    صادقی هستم 
    شرکت سرواندیشان 

    سلام رمز خودم روفراموش کردم

     

    باسلام چندین بار به78910 پیام رو فرستادم ولی رمزی نگرفتم میشه کمکم کنین

  • ام کلثوم شیخ
  • سلام نمایندگی می خوام بگیرم مدارک رو کجا ایمیل کنم لطفا راهنمایی کنید

     

    سلام من من رمزی که برام فرستاده شدرو زدم ولی بازمیگه اشتباه بایدچکارکنم ممنون

     

    سلام می خواهم لیست واریزهایم را ببینم چطوری وارد بشم

    78910هم پیام ارسال کردم زمز میزنم وارد نمیشم چطوری می توانید راهنمایی کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی